Jak przygotować firmę na kolejną falę pandemii?

Lekarze i eksperci epidemiologiczni wskazują, że należy oczekiwać kolejnej fali zachorowań na Covid-19 na jesieni 2020 a nawet wiosną 2021. Ograniczenia narzucone przez rządy wiosną 2020 miały ogromny wpływ na biznes.
Przedsiębiorstwa, które wcześniej oparły swoje modele biznesowe i procesy na digitalizacji i botach w czasie pandemii radziły sobie znacznie lepiej niż tradycyjnie operujące biznesy. Były w stanie zachować ciągłość operacji nawet w sytuacji nagłej utraty dostępu do pracowników.
U naszych klientów obserwujemy, że RPA (robotic process automation) jest w stanie przejąć 40-60% kluczowych zadań wykonywanych przez ludzi. Dotyczy to zarówno zadań w księgowości, zakupach jak i sprzedaży i obsłudze klientów. W procesach, w których wdrożyliśmy boty, praktyczne nie ma zmiany ilości przetwarzanych transakcji a firmy w tych obszarach funkcjonują tak jak przed pandemią. Boty przejęły zadania i wykonują je zgodnie z założeniami a ludzie pracując zdalnie jedynie kontrolują pracę bota, tak samo jak robili to wcześniej z poziomu swojego biurka w biurze. Zastosowanie tych rozwiązań praktycznie wyeliminowało ryzyko utraty zasobów ludzkich koniecznych do obsługi tych procesów.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o pracy naszych botów zapraszamy do kontaktu.